hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| دستاورد بزرگ همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بخش کشاورزی استان

کرمانشاه| دستاورد بزرگ همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بخش کشاورزی استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های استان کرمانشاه گفت: در این همایش ۴ تفاهم‌نامه بزرگ و مهم سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی امضا شد.

خسرو شهبازی افزود: با هدف معرفی هرچه بیشتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه، تمام اطلاعات جمع‌آوری‌شده را به‌صورت کتابچه در اختیار سرمایه‌گذاران قراردادیم.

شهبازی تصریح کرد: خوشبختانه در این همایش، ۴ تفاهم‌نامه در بخش کشاورزی به مبلغ ۹۸۳ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی 10 هزار نفر امضاء شد.

شهبازی با اشاره به جزئیات این ۴ تفاهم‌نامه افزود: اولین تفاهم‌نامه در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآوری گیاه شیرین‌بیان، با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان است که در شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرا می‌شود.

او افزود: دومین تفاهم‌نامه مربوط به سرمایه‌گذاری در کشت و صنعت شهرستان قصر شیرین بوده که با سرمایه‌گذاری 365 میلیارد تومان، اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد می‌کند.

او سرمایه‌گذاری در حوزه گاو نژاد هلشتاین در گاوداری ماهیدشت در فاز دوم، به‌صورت ۳۰۰۰ رأس مولد و ۶ هزار رأس دام با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان را سومین تفاهم‌نامه اعلام کرد.

شهبازی سرمایه‌گذاری چهارم در بخش کشاورزی را در خصوص واردکردن ۵ نژاد دام برتر دنیا به استان و پرورش آن‌ها، با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد و اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر اعلام کرد.

شهبازی افزود: در این همایش تلاش کردیم پتانسیل‌های بخش کشاورزی را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم و نمایش این توانایی‌ها قطعا باعث رونق سرمایه‌گذاری در استان و اشتغال مؤثر خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد